VARAA AIKA PACE-TUNNILLE PORISSA

Kysy Pacesta

Pace on yksi tämän hetken markkinoiden tehokkaimmista liikuntamuodoista. Pace kohottaa aerobista kuntoa, lisää lihasvoimaa sekä polttaa kehon ylimääräistä rasvaa. Yhden harjoituksen aikana voit kuluttaa jopa 450–900 kcal.

Saat hyvät tulokset nopeasti

Kokeile Pace-harjoittelua noin 3 kertaa viikossa parin kuukauden ajan, ja huomaat, että vyötärö- ja lantioseutusi on kaventunut useita senttejä ja käsivartesikin ovat kiinteytyneet huomattavasti – kunnon kohenemisesta puhumattakaan. Paino ei välttämättä putoa romahtaen, mutta rasva muuttuu nopeasti tiukaksi lihakseksi.

Pacessa päätät itse tahdin ja tehon

Pace-laitteilla tehdään samanaikaisesti kahta eri harjoitusta, esim. ojennusta ja koukistusta tai työntöä ja vetoa. Koska harjoitat aina vastakkaisia lihasryhmiä, lihastesi ei pitäisi kipeytyä harjoittelusta. Vastuksen määrä riippuu liikkeittesi nopeudesta, joten päätät itse harjoituksesi tehokkuuden. Pehmeä hydraulinen vastus mukautuu aina työskentelyysi – kun alat väsyä, vastus vähenee.

Perustunti koostuu 5 min alkulämmittelystä, 30 / 45 min Pace-kiertoharjoittelusta sekä loppuvenyttelystä. Yhdessä laitteessa viivytään kerrallaan vain 30 / 45 sekuntia ja sitten vaihdetaan seuraavaan suorituspisteeseen.

Samalle tunnille voivat osallistua kaikenikäiset, -kokoiset ja -kuntoiset liikkujat. Jokainen treenaa omien voimiensa mukaisesti. Ohjaaja ja reipas musiikki kannustavat ja auttavat treenaajat parhaaseen suoritukseensa. Tule rohkeasti mukaan!

Varaa paikkasi Pace-tunnille

Pace-salistamme löytyy lähes 30 harjoituspistettä. Varmista paikkasi tunnilta varaamalla aika etukäteen puhelimitse. Jos et kuitenkaan pääse osallistumaan, muista peruuttaa paikkasi, jotta muut pääsevät osallistumaan.

Pace'45

Helppo alkulämmittely askeltaen. Pace-osuus 30 min. Neljä 7,5 min "kierrosta", joissa kullakin laitteella viivytään 30 sekuntia.

Pace'60

Pace-osuus 45 min. "Kierrokset": 1. 7,5 min (30 s vaihdoilla), 2. ja 3. 12,5 min (45 s vaihdoilla), 4. 12,5 min (30 s vaihdoilla).

TehoPace'45

Tuntirakenne sama kuin Pace'45:ssä, mutta laitteiden vastukset on asetettu raskaammiksi.

Muistilista Pace-tunnille

  • Tunnit pidetään, mikäli osallistujia on vähintään 6
  • Voit tulla mukaan milloin vain. Jos et ole ennen käynyt, kannattaa varata paikka aluksi tunnille, jossa on ensin opastus.
  • Ota mukaan kevyt, joustava asu sekä sisälenkkarit, myös juomapullo ja hikipyyhe.
  • Ulkojalkineiden käyttö EHDOTTOMASTI KIELLETTY!
  • Voit varata paikan Pace-tunneille. Jos et pääse tulemaan, peruthan varauksesi, sillä joku muu voi haluta mukaan!
  • Kuuntele omaa kehoasi. Jos jumpatessa tulee huono olo, pidä pieni lepotauko.
  • Ohjaajat kuulevat mielellään palautetta tunneistaan, jotta he voivat kehittää jumppia asiakkaiden toiveiden mukaisiksi. Ota ohjaajaa hihasta kiinni vaikkapa jumpan jälkeen!