KIVAT JA HIKISET JUMPAT PORISSA

Kysy lisää jumppatunneista!

Piukat Paikat -salin jumpat eivät taatusti jätä ketään kylmäksi. Oli tavoitteenasi sitten kehittää lihaskuntoa ja kehonhallintaa maksimiin tai vain aloittaa mukava liikuntaharrastus, meiltä löytyy varmasti mukaansatempaava jumppatunti. Tutustu jumppien sisältöön tarkemmin ja tule rohkeasti mukaan! Kevätlukujärjestys alkaa ma 7.1.

Piukat pakarat

Huipputreeni pakaroille, reisille ja vatsalle. Ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja eikä hyppyjä. Apuna käytetään lisävastuksia. Sopii myös aloittelijoille. Kokeile ja ihastu!

Kehonhuolto, venyttely & foamroller

Kehonhuoltoa, perusteellista venyttelyä ja lihaskalvojen käsittelyä foamroller-putkirullilla. Jos paikat ovat jumissa, koet itsesi kankeaksi tai haluat ennaltaehkäistä kankeutta, on tämä tunti juuri sinua varten. Tervetuloa huoltamaan kehoasi!

Lavis

Uusi, hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa, että joku talloo varpaille. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja, kuten humppaa, jenkkaa, rock/jivea, cha chaa ja sambaa. Opit samalla eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

Zumba

Zumban tanssiaskeleet perustuvat erilaisiin tanssimuotoihin, joita ovat mm. merengue, cumbia, reggaeton, salsa, hip hop, rumba, mambo, calypso, salsaton ja flamengo. Tunti koostuu intervallityyppisestä ohjelmasta, jossa osa liikkeistä tehdään nopealla, osa hitaammalla tempolla. Zumballa saat koko vartalon kuntoon viihdyttävästi.

Yoga Felx

Harjoittelulla lisäät liikkuvuutta sekä kehosi hyvää oloa.
Liikkuvuusliikkeiden alkuasennot ovat helppoja ja joogasta tuttuja. Tunti sisältää myös elementtejä venyttelystä ja pilateksesta.
Rentouttava tunti sopii kaikille.

Fitbag

Fitbag -lihaskuntotunnilla treenivälineinä käytetään 5, 10,15 tai 20 kg:n painoisia Fitbag -hiekkasäkkejä, joilla treenataan monipuolisesti koko kehon lihaksia.

Tunti on tehokas lihaksille, mutta liikeiden puolesta heppo toteuttaa. Tule siis rohkeasti kokeilemaan miten sujuu mm. käsilaukun heilutus.

Pumppi

Levy- tai voimatangoilla tehtävää, todella tehokasta lihaskuntoharjoittelua, joka mukailee pump-tunteja. Ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Yhden kappaleen aikana treenataan yksi lihasryhmä. Sopii myös kuntosaliharrastuksen tueksi.

Fitbag

Tällä lihaskuntotunnilla käytetään välineinä 5, 10, 15 ja 20 kg:n fitbag-hiekkasäkkejä. Tervetuloa tehokkaaseen, mutta helppoon treeniin!

Pilates

Saksalais-amerikkalaisen Joseph Pilateksen 1900-luvun alussa kehittämä kehonhallintatekniikka. Opit hallitsemaan kehoasi fysiologisesti oikein, vahvistamaan keskivartalon syviä lihaksia ja syventämään hengitystäsi. Suosittelemme kaikille liikkujille, aloittelijoille ja ryhtiä haluaville.

Jumppatuntien muistilista

  • Tunnit pidetään, mikäli osallistujia on vähintään 6
  • Voit tulla mukaan milloin vain!
  • Ota mukaan kevyt, joustava asu sekä sisälenkkarit, myös juomapullo ja hikipyyhe.
  • Ulkojalkineiden käyttö EHDOTTOMASTI KIELLETTY!
  • Voit varata paikan Zumba-, Fitbag- sekä BodyWeight-tunneille. Jos et pääse tulemaan, peruthan varauksesi, sillä joku muu voi haluta mukaan!
  • Kuuntele omaa kehoasi. Jos jumpatessa tulee huono olo, pidä pieni lepotauko.
  • Ohjaajat kuulevat mielellään palautetta tunneistaan, jotta he voivat kehittää jumppia asiakkaiden toiveiden mukaisiksi. Ota ohjaajaa hihasta kiinni vaikkapa jumpan jälkeen!