Jumppaamalla kohti parempaa kuntoa!

Piukat Paikat -salin jumpat eivät taatusti jätä ketään kylmäksi. Oli tavoitteenasi sitten kehittää lihaskuntoa tai kehonhallintaa, olit vasta aloittelemassa liikuntaharrastusta tai harrastanut pidemmän aikaa, niin meiltä löytyy varmasti sinut mukaansatempaava jumppatunti. Tutustu jumppien sisältöön tarkemmin ja tule rohkeasti mukaan!

Kevään lukujärjestys alkaa ma 8.1. - avaa tulostettava versio tästä

Kesälukujärjestys alkaa ma 28.5. avaa tulostettava versio tästä

Teematunnit infotaan ajankohtaista -sivulla

HUOM! MAHDOLLISET POIKKEUKSET TÄSTÄ!

Piukat Pakarat

Huipputreeni pakaroille, reisille ja vatsalle. Ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja, eikä hyppyjä. Apuna käytetään lisävastuksia. Sopii myös aloittelijoille. Kokeile ja ihastu!

Lavis & Flex

Uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon.
Lavista tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa että kukaan talloo varpaille.
Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba.
Tunnilla jopa opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

Tunnilla 45 min. Lavis-osuus ja lopuksi 15 min Flex-venyttelyosuus.

Lavis & Fit

Uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon.
Lavista tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa että kukaan talloo varpaille.
Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba.
Tunnilla jopa opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

Lavis-osuuden lisäksi tunti  sisältää 20min. lihaskunto-osuuden

Zumba

Zumban tanssiaskeleet perustuvat erilaisiin tanssimuotoihin, joita ovat mm. merengue, cumbia, reggaeton, salsa, hip hop, rumba, mambo, calypso, salsaton ja flamengo. Tunti koostuu intervallityyppisestä ohjelmasta, jossa osa liikkeistä tehdään nopealla, osa hitaammalla tempolla. Liikkeet kohdistuvat yksittäisten kehonosien sijasta koko vartaloon

Zumba Gold

Zumba Gold on ns. matalamman kynnyksen zumba, eli tempo ei ole niin kova ja tunnilla on vähemmän hyppyjä ja pyörityksiä. Tunti sopii esim. sellaisille, joiden polvet/ nilkat eivät kestä tavallista zumbaa. Käy myös aloittelijoille.

Zumba Strong

STRONG by Zumba®

ei ole tanssitunti. Tämä lihaskuntotunti haastaa sinut olemaan parempi versio itsestäsi. Tunnin aikana käydään läpi koko kroppa: joka neljänneksellä on vähän eri tavoitteet. Intensiiviset liikkeet, vaihtuvat sykkeet sekä mukaansa tempaava musiikki, saavat sinut ylittämään itsesi kerta toisensa jälkeen. Tervetuloa hikoilemaan.

Jokaiselle jotain - vaikka tunti on fyysisesti haastava, löytyy tunnilta eritasoisia variaatiot kaikkiin liikkeisiin! Tule siis rohkeasti mukaan ja löydä vahvempi itsesi! 

Pumppi

Levy-/ voimatangoilla tehtävää, todella tehokasta lihaskuntoharjoittelua, joka mukailee Pump-tunteja. Ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Yhden kappaleen aikana treenataan yksi lihasryhmä. Sopii myös kuntosaliharrastuksen tueksi.

Armybic

Teematuntina ajalla 19.2.-12.3.

Suosikin paluu! Tällä tehokkaalla lihaskuntotunnilla liikkeet tehdään kierroksina 3 liikkeen pattereissa. Toistot kierroksittain ovat 36-24-16. Pattereden välissä on 2 min. sykkeennostot. Tervetuloa hikoilemaan tehokkaasti!

Pilates

Saksalais-amerikkalaisen Joseph Pilateksen 1900-luvun alussa kehittämä kehonhallintatekniikka. Opit hallitsemaan kehoasi fysiologisesti oikein, vahvistamaan keskivartalon syviä lihaksia ja syventämään hengitystäsi. Suosittelemme kaikille liikkujille, aloittelijoille ja ryhtiä haluaville.

Jumppatuntien muistilista

  • Tunnit pidetään, mikäli osallistujia on vähintään 6
  • Voit tulla mukaan milloin vain!
  • Ota mukaan kevyt, joustava asu sekä sisälenkkarit, myös juomapullo ja hikipyyhe.
  • Ulkojalkineiden käyttö EHDOTTOMASTI KIELLETTY!
  • Voit varata paikan Zumba-, Fitbag- sekä BodyWeight -tunneille. Jos et pääse tulemaan, peruthan varauksesi, sillä joku muu voi haluta mukaan!
  • Kuuntele omaa kehoasi. Jos jumpatessa tulee huono olo, pidä pieni lepotauko.
  • Ohjaajat kuulevat mielellään palautetta tunneistaan, jotta he voivat kehittää jumppia asiakkaiden toiveiden mukaisiksi. Ota ohjaajaa hihasta kiinni vaikkapa jumpan jälkeen!

Pidätämme oikeudet muutoksiin.