Jumppaamalla kohti parempaa kuntoa!

Piukat Paikat -salin jumpat eivät taatusti jätä ketään kylmäksi. Oli tavoitteenasi sitten kehittää lihaskuntoa tai kehonhallintaa, olit vasta aloittelemassa liikuntaharrastusta tai harrastanut pidemmän aikaa, niin meiltä löytyy varmasti sinut mukaansatempaava jumppatunti. Tutustu jumppien sisältöön tarkemmin ja tule rohkeasti mukaan!

Kesälukujärjestyksemme  - avaa tulostettava versio tästä

Syksyn lukujärjestys alkaa ma 28.8. - avaa tulostettava versio tästä

HUOM! MAHDOLLISET POIKKEUKSET TÄSTÄ!

Piukat Pakarat

Huipputreeni pakaroille, reisille ja vatsalle. Ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja, eikä hyppyjä. Apuna käytetään lisävastuksia. Sopii myös aloittelijoille. Kokeile ja ihastu!

Kiinteät Kurvit ´75

Piukat Pakarat -tunnin "sisartunti", jossa treenataan myös yläkroppaa. Tunnin pituus  75 minuuttia.  Aluksi alkulämmittely askeltaen, jonka jälkeen muokataan tehokkaasti koko vartaloa apuvälineitä käyttäen. Tällä saat taatusti kurvisi kuntoon!

Body Blast ´45

Kehonpainoharjoittelu, jolla kehität kuntoa, voimaa, kestävyyttä, tasapainoa sekä liikkuvuutta oman kehon painolla, bootcamp -tyyliin.

BodyWeight

Kehonpainoharjoittelussa käytetään omaa kehoa harjoitteiden vastuksena. Omalla kehonpainolla tehtävät harjoitteet antavat lihaksille ja nivelille niitä liikemalleja joita esiintyy jokapäiväisessä elämässä. Kehonpainoharjoittelu aktivoi päälihasryhmien lisäksi pienempiä, liikettä avustavia lihasryhmiä. Kehonpainoharjoittelu kehittää liikkuvuutta, voimaa ja kuntoa luonnollisimmalla mahdollisella tavalla.

Pumppi

Levy-/ voimatangoilla tehtävää, todella tehokasta lihaskuntoharjoittelua, joka mukailee Pump-tunteja. Ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Yhden kappaleen aikana treenataan yksi lihasryhmä. Sopii myös kuntosaliharrastuksen tueksi.

Lavis´45

Uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon.
Lavista tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa että kukaan talloo varpaille.
Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba.
Tunnilla jopa opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

Zumba

Zumban tanssiaskeleet perustuvat erilaisiin tanssimuotoihin, joita ovat mm. merengue, cumbia, reggaeton, salsa, hip hop, rumba, mambo, calypso, salsaton ja flamengo. Tunti koostuu intervallityyppisestä ohjelmasta, jossa osa liikkeistä tehdään nopealla, osa hitaammalla tempolla. Liikkeet kohdistuvat yksittäisten kehonosien sijasta koko vartaloon.

Foamroller

Foamroller -putkirullalla ja triger-pallolla tehtävä, lihaskalvoja (faskioita) venyttävä ja liikkuvuutta lisäävä, kehonhuoltotunti.

Pilates

Saksalais-amerikkalaisen Joseph Pilateksen 1900-luvun alussa kehittämä kehonhallintatekniikka. Opit hallitsemaan kehoasi fysiologisesti oikein, vahvistamaan keskivartalon syviä lihaksia ja syventämään hengitystäsi. Suosittelemme kaikille liikkujille, aloittelijoille ja ryhtiä haluaville.

Jumppatuntien muistilista

  • Tunnit pidetään, mikäli osallistujia on vähintään 6
  • Voit tulla mukaan milloin vain!
  • Ota mukaan kevyt, joustava asu sekä sisälenkkarit, myös juomapullo ja hikipyyhe.
  • Ulkojalkineiden käyttö EHDOTTOMASTI KIELLETTY!
  • Voit varata paikan Zumba-, Fitbag- sekä BodyWeight -tunneille. Jos et pääse tulemaan, peruthan varauksesi, sillä joku muu voi haluta mukaan!
  • Kuuntele omaa kehoasi. Jos jumpatessa tulee huono olo, pidä pieni lepotauko.
  • Ohjaajat kuulevat mielellään palautetta tunneistaan, jotta he voivat kehittää jumppia asiakkaiden toiveiden mukaisiksi. Ota ohjaajaa hihasta kiinni vaikkapa jumpan jälkeen!

Pidätämme oikeudet muutoksiin.